Logo: Vejle Bibliotek

tirsdag den 17. juni 2008

Timerne og livet der går..


Jeg ser mig selv ligge på drømmesengen med bogen foran mig og med bare fødder, der strækker sig i solen. Bogen er "Timerne" af Michael Cunningham. Personerne vikler sig ind i hinanden, og man må indimellem lægge bogen fra sig for at få styr på tankerne, personerne og historien.
Drømmesengen er for mig det perfekte sted at lade tankerne om eksistens og livets valg flyve frit, og "Timerne" er den bog, der får det til at ske.

3 kommentarer:

Vejle Bibliotekerne v/Else Zakarias sagde ...

Jeg har desværre endnu ikke fået læst bogen, men det vil jeg da få gjort nu. Til gengæld kan jeg så anbefale den film, der er lavet over bogen. Den hedder "The Hours", er med bl.a. Meryl Streep, Julianne Moore, Nicole Kidman og Ed Harris og den kan også lånes på biblioteket.

j&e sagde ...

Helt enig - det er en fantastisk film! Jeg har heller ikke læst bogen, men det vil jeg bestemt overveje.

Vejle Bibliotekerne v/ Merete Sandberg Nikolajsen sagde ...

Den skriver jeg mig op til med det samme!!

 
NYTTIGE LINKS >